czwartek, 19 stycznia 2012

prolog ♥ 'what doesn't kill you makes you stronger'

- No dalej Demi wiem,że jesteś silna , wstawaj ! - bezlitośnie obudziła mnie moja najlepsza przyjaciółka Miley. Przetarłam leniwie oczy i powoli podniosłam się. Omotałam wzrokiem pokój i stojący na półce budzik . 8:40 .
- Po jaką cholerę budzisz mnie o tak wczesnej porze? - warknęłam na przyjaciółkę. Mimo to jej głupi uśmiech nie schodził jej z twarzy. Zazdroszczę jej tego optymizmu ,ja go straciłam już jakiś miesiąc temu. I póki co bardzo się z tego cieszyłam.
- No dalej Dems , mamy dziś ważny casting zapomniałaś? - pociągnęła mnie za ramiona ,widząc ,że to nic nie dało rzuciła we mnie stertą ubrań. Ah jak mogłam zapomnieć. Dziś jest ten słynny dzień. Ten słynny casting na tancerki One Direction. Zespół ten niedługo rusza w trasę no i potrzebuje dobrych tancerzy. Moja przyjaciółka jako mądra i utalentowana tancerka zgłosiła nas do tego czegoś. Nie bardzo miałam na to ochotę. Wolałabym zostać w ciepłym domku z łóżkiem ,jedzonkiem i pilotem od telewizora zamiast tłuc się po Europie z bandą naburmuszonych gwiazdorów.Z moich rozmyślań wyrwało mnie chrząknięcie niezadowolonej Miley. Stała z założonymi rękoma i patrzyła się na mnie ze złością. Była ubrana w krótkie ,postrzępione szorty bluzkę z amerykańską flagą. Nigdy sie nie ubierała adekwatnie do pogody.
- Ej mała złość piękności szkodzi - zadrwiłam z niej.Roześmiała się szyderczo. Nie wiem jak to się stało,że zaczęłyśmy się przyjaźnić. Jesteśmy dwoma różnymi światami . Ja jestem miła a ona zła. Ja jestem leniwa a ona jest wulkanem energii. Ja jestem uległa ,ona niezależna. Ja staram się nie ranić ludzi, ona jest złośliwa.
- Demi proszę cię ,to moje marzenie, wyrwać się z tej budy pod Londynem. - zaczęła mnie prosić. Ochoo znając życie zaraz będzie mi grozić. Nic w jej przypadku nie trwa wiecznie.
- No już Lovato ,bo zaraz chwycę cię za twój zgrabny tyłek i sama zaniosę na to przesłuchanie. A wiesz ,że setem do tego zdolna - ee słabo jej wyszła ta groźba.No ,ale postanowiłam przezwycieżyć swojego odwieczniego lenia i ubrałam się. Nie mogłam nawet zjęść śniadania ,tak jej się śpieszyło.
Dotarłyśmy do budynku z przesłuchaniami spóźnione. To nie było nic nowego. Zawsze gdy sie gdzieś razem wybierałyśmy byłyśmy spóźnione.Zajrzałam przez wielką szybę. Tam tańczyło chyba ze sto osób. Ciekawe jak my miałyśmy się tam dostać. W pewnym momencie zobaczyłam,że ktoś się na mnie gapi. Uśmiechnął się do mnie. Tak on. Brunet z sianem na głowie. No dobra loczkami. Uśmiechnał ,chwilę popatrzył i odwrócił głowę. Nigdy nie umiałam patrzeć komuś w oczy, dopiero teraz odwróciłam głowę w jego kierunku i lepiej sie mu przyjrzałam. To był chyba ten ich lider,a może i nie. Jak on sie nazywał , zmrużyłam oczy z wysiłku. Harry..Harry jakiś tam.No cóż ,ma powalający uśmiech. No,ale dość myślenia o chłopakach. Weź sie w garść Demi.Ślubowałaś sobie celibat. I ,że nie spojrzysz na żadnego chłopaka więcej, nigdy wiecej.
- Co dziunia ,loczek ci się spodobał, pożerasz go wzrokiem? - zaciekawiła się Miley.
- Buahahahah śmieszna jesteś kochanie, to on mnie pożerał wzrokiem - rzuciłam jej swój firmowy uśmiech i odgarnełam niedbałym gestem włosy.
- I za to cie kcoham Lovato - zaśmiała się moja przyjaciółka i przytuliła mnie.Po chwili zgodnie ze swoją zasadą nie ściskania się dłużej niż 3 sekundy odepchnęła mnie i krzyknęła :
- No dobra dizkie dupy ,z drogi bo Cyrus i Lovato wchodzą i rozbujają tą salę po czym dziarsko otworzyła a raczej kopnęła nogą w drzwi i weszła tam jak bomba. No nieźle zaczynamy naszą karierę pomyślałam a po czym ruszyłam za nią.
___________________________________________________
taki krótki prolog ,co o tym sądzicie , podoba wam sie para Demi + Harry ? no i wgl to cześć wam :D wiem,że za bardzo nie ma co czytać,ale obiecuję,że 1 rozdział będzie dłuższy.

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie... :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow ! :D Nie no, mówie serio : ) Bardzo mi się podoba, a loczek z Demi ? Ujdzie ;p Czekam na nexta ! xdd Informuj mnie co ? :D Wiesz, gdzie mnie znaleźć xd

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo fajnie piszesz :D już chce nn ;p będę śledzić rozwój wydarzeń ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ! Czekam na następny xd. Harry i Demi .. słodko >3 Mogłabyś mnie informować na gg ? 22439264 - moje gg xd Czekam : D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetniee słonkoo :3
    ciekawe, kto jest szkeieletem ,, Miley " :D
    Tak troszeczkę mi kogoś przypominaa ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Harry i Demi? Ciekawe połączenie :D
    Zapraszam do siebie ( http://campdirection.blogspot.com )

    @MargaaStyles ♥

    OdpowiedzUsuń